سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمانی در جام حذفی باشگاه های ایران را کمترین حق این تیم اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، ?زلاتکو کرانچار? یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم سپاهان اصفهان مستحق کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال هم بود اما بدشانسی باعث شد این تیم نتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

وی اظهار داشت: از عملکرد تیم سپاهان در آسیا راضی نیستم اما معتقدم تیم مقتدری در جام حذفی و لیگ برتر باشگاه های ایران بودیم.

سرمربی کروات تیم سپاهان اصفهان گفت: تاکتیک تیم پرسپولیس در نیمه نخست باعث شد این تیم بازی را در دست گیرد اما با تعویض هایی که در نیمه دوم داشتیم، همه دیدند سپاهان تیم برتر میدان بود. خوشبختانه در وقت های اضافی که گل دوم را دریافت کردیم و فشار پرسپولیس برای گل سوم هم ادامه داشت ، تمرکز خود را از دست ندادیم و توانستیم بازی را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: می دانم در پنالتی شانس نقش زیادی دارد اما ما برای ضربات پنالتی تمرین کرده بودیم و توانستیم جام حذفی را از آن خود کنیم.

کرانچار در مورد گفت و گوی خود با علیرضا فغانی در حاشیه بازی گفت: معتقدم کمک داور بازی در وقت های اضافی در چند صحنه دچار اشتباه شد که با زبان آلمانی در این خصوص با فغانی صحبت کردم.

وی در باره آینده خود در تیم سپاهان اصفهان افزود: تیم یکپارچه و منسجمی را تشکیل داده ایم، بعد از لیگ برتر با مسوولان سپاهان اصفهان برای ادامه همکاری ام با این باشگاه مذاکره خواهم کرد.






تاریخ : یکشنبه 92/2/15 | 10:18 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.