سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سید حسن نصرالله گفت: کشورهای عربی در طرح اخیر خود امتیازات خطرناکی را به رژیم صهیونیستی دادند و این کوتاه آمدن اخیر اعراب مقابل اسرائیل ننگ تاریخی است. سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت گذشت بیست و پنج سال از فعالیت رادیو نور آغاز شد.

این اولین سخنرانی دبیرکل حزب الله بعد از تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه است.سید حسن نصرالله در این سخنرانی گفت: امروز درباره رسانه، تحولات لبنان، اوضاع فلسطین و حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه صحبت می کنم.

سید حسن نصرالله در ادامه گفت که وظیفه رسانه ها این است که حقایق را منتشر کنند و هرگز نباید خبرهای نادرست را منتشر کند. حتی در جنگ روانی نیز راستگویی نقطه اتکا و قدرت است.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از رسانه ها وظیفه اصلی خود که انتقال صحیح خبر است را فراموش کرده و به دنبال دروغ، گمراهی و سرنگونی است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: متاسفانه ما امتی هستیم که فرصت های زیادی را از دست داده ایم و دشمن صهیونیستی از رویدادهای منطقه استفاده بیشتری را می برد.

نصرالله در ادامه صحبت های خود گفت: کشورهای عربی در طرح اخیر خود امتیازات خطرناکی را به رژیم صهیونیستی دادند، این در حالی است که انتظار می رفت در جریان بهار عربی بیشترین امتیازات به نفع فلسطینی ها گرفته شود. کوتاه آمدن اخیر اعراب مقابل اسرائیل ننگ تاریخی است.

پاسخ اسرائیل به پیشنهاد اعراب این بود که کشورهای عربی و نه فقط فلسطین باید به یهودی بودن اسرائیل به طور رسمی اعتراف کنند.

غرب و اسرائیل تمام تلاش خود را به کار بستند تا سوریه را از محور مقاومت دور کنند.نصرالله در بخش دیگری از سخنان خود گفت: غرب و اسرائیل طی دو سال اخیر تمام تلاش خود را به کار بستند تا سوریه را از محور مقاومت دور کنند.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه با اشاره به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: حمله اخیر اسرائیل به سوریه این پیام را داشت که سوریه باید از معادله حمایت از مقاومت خارج شود.باعث تاسف است که برخی شبکه های ماهواره ای یعد از حمله اسرائیل به سوریه به تکبیر و هلهله پرداختند.

اسرائیل بداند که سوریه سلاح هایی به مقاومت خواهد داد که قدرت مقاومت را چندین برابر خواهد کرد و سلاح های منحصر بفردی خواهد داد که تاکنون مقاومت آن را در اختیار نداشته است.کدام کشور عربی از کشورهای پادشاهی و امارات و شیخ نشین ها بود که یک تفنگ یا فقط به فشنگ به مقاومت داد؟

همچنین وی درباره پاسخ سوریه به تجاوز اخیر اسرائیل گفت: پاسخ راهبردی دیگر سوریه باز کردن جبهه بلندی های جولان خواهد بود.همه گروه های مقاومت کمک کنند تا سوریه را از دستان آمریکا نجات دهیم

نصرالله: راهی جز آزادسازی سرزمین هایمان با مقاومت نداریم و همه گروه های مقاومت کمک کنند تا سوریه را از دستان آمریکا نجات دهیم.






تاریخ : سه شنبه 92/2/24 | 10:22 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.