سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح خبر داد
کسر خدمت اعزامین متولدین 72 به قبل تمدید شد

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح از تمدید کسر خدمت متولدین سال 72 به قبل خبر داد و گفت: مشمولانی که در سال 90 واجد شرایط کسر خدمت ایثارگری بوده‌اند می‌توانند همچنان از تسهیلات استفاده کنند.

خبرگزاری فارس: کسر خدمت متولدین 72 به قبل تمدید شد

سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: مشمولانی که در سال 90 واجد شرایط کسر خدمت ایثارگری (جانبازی، رزمندگی و آزادگی) بوده و از آن استفاده نکرده‌اند می‌توانند از تسهیلات فوق برخوردار شوند.

سردار کمالی در ادامه اعلام داشت: مهلت اجرای مقررات کسر خدمت ایثارگری (جانبازی، آزادگی و رزمندگی) تا پایان سال 90 بوده و از ابتدای سال 91 متوقف شده است ولی عده‌ای از مشمولین با وجود واجد شرایط بودن به دلیل اشتغال به تحصیل در مدارس و دانشگاه‌ها از این تسهیلات نتوانستند استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: با عنایت به اینکه این حق در زمان اعتبار مقررات فوق برای این افراد ایجاد شده است کلیه مشمولینی که در سال 90 و قبل از واجد شرایط مقررات کسر خدمت بوده ولی به دلیل قانونی از قبیل اشتغال به تحصیل در مدارس و دانشگاه‌ها اعزام آنان به تعویق افتاده و از سال 91 به بعد به خدمت اعزام شده یا بشوند همچنان در مشمول مقررات بوده و می‌توانند از کسر خدمت جانبازی رزمندگی و آزادگی استفاده کنند.

سردار کمالی همچنین گفت: در اجرای مقررات جدید مشمولین و غایبین که خود را جهت انجام خدمت دوره سربازی معرفی و در طول مدت خدمت از خود حسن اخلاق و رفتارشان داده و خدمت در کارها داشته باشند، از سوی فرماندهان و مسئولان تمام یا بخشی از اضافه خدمت سه ماهه و 6 ماهه آنها بخشیده می‌شود که این مقررات از تیر ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

 






تاریخ : پنج شنبه 92/3/9 | 7:35 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.