سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فَالْیَوْمَ نُنَجِّیکَ بِبَدَنِکَ لِتَکُونَ لِمَنْ خَلْفَکَ آیَةً وَإِنَّ کَثِیرًا مِّنَ النَّاسِ عَنْ آیَاتِنَا لَغَافِلُونَ

پس امروز بدن تو را (پس از غرق) بر بلندی (ساحل) می افکنیم تا برای کسانی که پس از تو می آیند نشانه (عبرت) باشی و بی تردید بسیاری از مردم از نشانه های ما غافلند.

به گزارش پایگاه 598، منابع خبری محلی در فلسطین اشغالی گزارش دادند که آریل شارون قصاب صبرا و شتیلا سرانجام لحظاتی پیش به درک واصل شد.


http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.4730194749033406&pid=1.7

وی از حدود 8 سال پیش بر اثر سکته مغزی به کُما رفته و در مرکز درمانی شِبا وابسته به بیمارستان تِل هاشومِر در نزدیکی تل آویو بستری شده بود.   

شارون از آن زمان تاکنون در وضعیت شبه کما به سر می‌برد و از تنها طریق سرم تغذیه می‌شد. در سال 2011 او به اصرار خانواده‌اش برای مدت کوتاهی به خانه‌اش منتقل شد اما نشانه‌ای از بهبودی در او دیده نشد.

لازم به ذکر است که آریل شارون در سپتامبر 1999، به دنبال کناره گیری نتانیاهو از رهبری حزب لیکود، رهبری این حزب را برعهده گرفت. او سپس در سپتامبر سال 2000، با حضور در مسجد الاقصی موجب خشم مسلمانان شده و درگیری‌های خونینی را میان فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی رقم زد که در نتیجه آن انتفاضه الاقصی  شکل گرفت.

همچنین وی در دسامبر 2000، به عنوان نامزد حزب لیکود برای تصدی نخست وزیری معرفی شده و وعده داد که در صورت انتخاب شدنش فلسطینیان را در 100 روز شکست داده و موقعیت اسرائیل را در منطقه تثبیت کند.

شارون سرانجام در ششم فوریه 2001 توانست به بالاترین مقام در اسرائیل یعنی سمت نخست وزیری دست یابد.

در زمان نخست وزیری او  رهبران نظامی فلسطینی همچون «شیخ احمد یاسین»، «رنتیسی»  به دست نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی ترور شدند.

در پایان این موضوع به ذهنم آمد که خالی از لطف نیست :

نحوه برخورد فرشتگان با کفار به هنگام توفّی روح

آیت الله جوادی آملی درباره نحوه برخورد فرشتگان با کفار و منافقین به هنگام مرگ به آیه 50 سوره انفال اشاره کرده و با استناد به سخنی از آیت الله شاه آبادی در تفسیر این آیه می گوید: سرّ اینکه ملائکه پشت و صورت تبه‌کاران را می‌زنند این است: یک عدّه ملائکه هستند که موکَّل دنیایند، یک عدّه از ملائکه هستند که موکَّل آخرت‌اند و اینها مدبّرات امرند به اذن خدا؛ ملائکه دنیا می‌بینند این شخص عمرش به سر آمده و کاری انجام نداده، با فشار پشتشان را می‌زنند و او را از نشئه دنیا بیرون می‌رانند، ملائکه آخرت می‌بینند این شخص از نشئه دنیا به نشئه آخرت و برزخ وارد می‌شود با دست خالی به صورتهای او سیلی می‌زنند که چرا عمری را به تباهی گذراندی و با دست خالی آمدی» لذا عدّه‌ای که در آن عالم‌اند سیلی به صورت کفّار و منافقین می‌زنند. و ملائکه که در این عالم‌اند به پشت او محکم می‌زنند.





تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 92/10/21 | 7:24 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.