سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

یاد و نام خدا آرامش بخش قلب هاست

من قصد دارم حاصل 2 سال تحقیق خودم را در اختیار شما عزیزان قرار دهم تا زندگی شما را مطابق خواسته هایتان بکنم همین الان قلم و کاغذی را بردارید و آرمان ها و آرزوهای خود را روی آن بنویسید نوشتن آرمان ها نیمی از راه رسیدن به هدف هایتان می باشد این را مطمئنم که شما که شما عزیزان با گذشت زمان آرمان های خود را فراموش می کنید اما آن را با نوشتن به بند می کشید که هر بار با دیدن آن در شما انگیزه ایجاد می کند. 

این نکته را فراموش نکنید ،آرمان یا هدفی قابل دسترسی است که تمام وجودتان برای آن پر بکشد و هر زمان به آن فکر می کنید یک تحول عظیم در شما ایجاد کند و شمار را به حرکت مجبور نماید که تمام سختی های رسیدن را به راحتی طی نمائید و به هدفتان برسید این کلید موفقیت تمام افراد موفق می باشد

    . قبل از آغاز این سفر مایلم مکث کنید و به مطلب زیر توجه کنید و آن را در ذهن خود مجسم کنید چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یک روز صبح بیدار شوید و این معجزه رخ داده شود که زندگیتان همان گونه ای شده باشد که شما می خواهید ؟

همین اکنون اقدام کنید چند لحظه صبر کنید و به طور واضح به آن فکر کنید .

چگونه فهمیدید که معجزه رخ داده است .؟ چه چیزی دیدید ؟

احساس درونیتان چه بود ؟

چه تغییراتی در زندگی تان رخ داده بود ؟ در دارایی شما ؟

در روابط شما ؟

در سلامت شما ؟

 

 

 

 

من قصد دارم یک سری تکنیک هایی را در مقالاتم به شما ارائه دهم که توسط آن یادخواهید گرفت چطور رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید .

کاملا احساس راحتی کنید و اجازه دهید نظرات و ایده هایی که در آینده برای شما مطرح می نمایم در شما ریشه بگیرد .دقیقا مانند یک باغبان بذر بکارید و صبورانه منتظر رشد آن باشید .

((     مردم همیشه شرایط موجود را سرزنش می کنند من اعتقادی به شرایط ندارم کسانی دراین جهان پیش می روند که بیدار می شوند و به جستجوی شرایط مورد نظر می روند و اگر آن را نیافته اند ایجاد می کند

                                                                                                    جرج برنارد شاو   ))

هر قدر شما در 10 سال آینده موفق شوید نتیجه کاری است که هم اکنون انجام داده اید اگر شما به کاری که همیشه انجام می دادید ادامه دهید ، هیچ وقت بیشتر از آنچه اکنون دارید بدست نخواهید آورد من مطمئنم و ایمان دارم که شما می توانید زندگیتان را به طرز شگفت انگیزی تغییر دهید پس شروع کنید که فردا دیر است !!؟

اگر شما زندگی خود را در دست نگیرید دیگری این کار را خواهد کرد از این جمله میتوان به این نتیجه رسیدوآن نیز لغت مسئولیت است که یک لغت معمولی نیست .

اگر شما تصورات خود را دوست دارید هم اکنون تصمیم بگیرید که مسئول تمام زندگی خود در یک سطح کلی و جدید باشید .زمانی یک شخص متعهد است هیچ وقت جایز نمی داند مشکلات ،وی را آزاردهد هر کار مهمی انجام می دهد که اعتقاد کامل واخلاق خود را حفظ نماید شخصی که متعهد و مسئولیت پذیر است هیچگاه به مسائلی که عقاید و نقشه هایش را خراب می کند فکر نمی کند . انسان متعهد چنین است .

آیا شما متعهد هستید ؟ آیا مشتاق هستید با دنبال کردن یک سری دستورات ساده در شماره بعدی برای شما مطرح می کنم زندگی خود را عوض کنید ؟

                                                                                ادامه دارد ....

 

                                                                                                                                  تهیه کننده :

                                                                                                                    طاها تهرانی      

 






تاریخ : دوشنبه 90/8/2 | 9:28 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.