سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد مشروعیت نظام را قوام و دوام می بخشد.

محمدحسین فرهنگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر اهمیت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی، افزود: این دوره از انتخابات به دلیل شرایط خاص کشور به لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از ارزش فوق العاده ای برخوردار است و به همین جهت رسانه های جهان نگاه ویژه ای به این دوره از انتخابات خواهند داشت.

وی با اشاره به مزیت های بسیار وسیع حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: کاهش فشارهای سیاسی و اقتصادی غرب علیه کشور یکی از این مزیت هاست که می تواند مسیر حرکتی ایران به سمت توسعه و پیشرفت را شتاب بخشد.

فرهنگی ادامه داد: مردم همیشه درصحنه و ولایی ایران اسلامی همواره در طول انتخابات های گذشته نشان داده اند که در شرایط سخت و پیچیده همواره حامی آرمان های امام و انقلاب و منویات رهبری بوده اند که امیدواریم در انتخابات 24 خرداد نیز چنین روندی تداوم یابد.

وی گفت: حضور قاطعانه مردم در پای صندوق های رای همبستگی و ارتباط کامل با شرایط و موقعیت خارجی نظام دارد، چرا که نظام سلطه در حال حاضر به شدت جریان انتخابات ایران را رصد کرده و منتظر چگونگی حضور مردم در این صحنه مهم سیاسی است.

وی افزود: در طول سال های اخیر غربی ها به شدت متاثر از حضور مردم در صحنه های مختلف بوده اند، چون انسجام و وحدت درونی مردم ایران برای آنها بسیار اهمیت دارد به گونه ای که هرگاه مردم حضوری گسترده و یکپارچه در چنین عرصه هایی داشته اند، غرب در طراحی ها و نقشه های خود به طور آشکار عقب نشینی کرده است.






تاریخ : شنبه 92/2/14 | 1:38 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.