سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

http://fadahiyerahbar.parsiblog.com/Files/d9d04cac2a35c39ee4eeb8eb506e1f93.jpgبانک اهدافی در اسرائیل برای انتقام خون مغنیه آماده کردهایم 

نصرالله در پاسخ به سوال «وعده انتقام حاج عماد مغنیه که داده بودید، چه شد؟»، گفت: این پرونده هنوز باز است. برخی می‌گویند که با مورد هدف قرار دادن فلان اشخاص یا فلان مسافران شهرک اسرائیلی، انتقام حاج عماد گرفته می‌شود، اما چنین نیست، ما چنین نمی‌اندیشیم. ما می‌گوییم دو نوع انتقام برای خون حاج عماد، وجود دارد. یک، تقویت مقاومت و آمادگی بیش از پیش و دوم اینکه آنها فکر می‌کنند که ما دنبال شخصی یا هدفی نزدیک به او هستیم. در حقیقت در میان آنها [اسرائیلی‌ها] کسی نیست که هم‌وزن حاج عماد باشد یا از حیث اعتبار سیاسی و معنوی نزدیک به حاج عماد باشد. یعنی بانکی از اشخاص یا فرماندهان [سران] یا بانکی از تصمیم‌های مختلف. بله. اسرائیلی‌ها اینطور گمان می‌کنند که هدف [ما] در چنین سطحی است. برای همین تدابیر امنیتی را پیرامون نخست‌وزیر، وزرای جنگ و رؤسای ستاد مشترک کنونی و سابق و سران دستگاه‌های امنیتی کنونی و سابق را تشدید کرده‌اند. آنها فکر می‌کنند که هر چقدر هم که زمان انتقام طولانی شود، این انتقام خون شهید عماد مغنیه، نمی‌تواند در سطحی کمتر از این باشد.  

نصرالله در پاسخ به سوالی دیگر، درباره اینکه آیا ترور حاج حسان اللقیس در همان سیاق ترور حاج رضوان بوده است و آیا این ترور ترسیم خط قرمزی جدید برای حزب‌الله است گفت: معتقدم این بخشی از جنگ امنیتی باز ما با دشمن است. موضوع، موضوع خط قرمزها نیست. ما می‌دانیم برخی افراد در حزب‌الله هستند که اگر اسرائیل دستش به آنان برسد، [در ترور کردن آنان] درنگ نمی‌کند و منتظر خطوط قرمز نمی‌شود. دقیقا مثل ما که اکنون در خصوص [ترور و انتقام خون] حاج عماد رحمة الله علیه صحبت می‌کنیم. ما هم بانک اهدافی [در اسرائیل] در خصوص پرونده حاج عماد مغنیه آماده کرده‌ایم و این بخشی از جنگ امنیتی جاری میان ما اسرائیل است.این مصاحبه به مناسبت هشتمین سالروز پیروزی مقاومت لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه در سال 2006 انجام شده است و پنج ساعت و نیم به طول انجامیده که در آن سید حسن نصرالله در خصوص مسائل مختلف به تفصیل صحبت کرده است.

تماس حزبالله با حماس هیچگاه قطع نشد

نصرالله قطع ارتباط با حماس را نیز تکذیب کرد و گفت: و گفت: با حماس درباره اتفاقات سوریه اختلاف‌نظرهایی داشتیم اما هیچ‌وقت تماس‌هایمان قطع نشد و تماس‌ها و ارتباط باقی است.. و همه چیز طبیعی باقی ماند.. ارتباط حزب‌الله با جنگ علیه دشمن و با اتفاقات میدانی در درون فلسطینی چیزی نیست که قابل چانه‌زدن باشد.





 






تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/5/25 | 12:6 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.