سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:هدف از ورود ارتش به حوزه کودک و نوجوان ایجاد و ارتقای روحیه حماسی بین آنان است.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدرضا واحدی» در بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود: معرفی شاخص ها و قهرمانان ارتشی به کودکان و نوجوانان از نیازهای امروز جامعه و وظیفه ای مهم است.

واحدی ادامه داد: وظیفه داریم تا با شناساندن این گونه افراد برای آنان الگو سازی کنیم، چراکه معتقدیم الگو سازی و قهرمان سازی برای کودکان باید از همان دوره کودکی انجام شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش اظهارداشت: شاید در ابتدا مقابل سایر ناشرانی که به صورت تخصصی وارد این عرصه شده اند اقبال عمومی کمتری داشته باشیم اما سعی خواهیم کرد تا با استمرار و مقاومت، به نتیجه مطلوب خود برسیم.

واحدی با بیان این مطلب که نشر ارتش جمهوری اسلامی با ناشران خارج از این مجموعه تعامل خوبی دارد، افزود: در سال های گذشته ما با ناشران بخش خصوصی و دولتی به منظور تأمین کتاب و خوراک فرهنگی بیش از 370 باب کتابخانه ارتش تعامل خوبی داشتیم و درسال جاری نیز در صدد هستیم تا پس از تأمین اعتبارات لازم بیش از گذشته با آنان تعامل داشته باشیم.






تاریخ : چهارشنبه 92/2/18 | 7:27 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.