سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیت الله هاشمی رفسنجانی در باب احتمال ورودش به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: :« اگر بخواهد شرایطی بوجود بیاید که بین من و رهبری حالت نزاع و اختلاف بوجود بیاید همه ما ضرر خواهیم کرد. برای آمدن به صحنه انتخابات ریاست جمهوری در حال ارزیابی شرایط هستم من بدون موافقت ایشان وارد عرصه نخواهم شد چون اگر ایشان موافق نباشند نتیجه ای که به بار می آید معکوس خواهد بود». 

بنی صدر هم در ابتدا بازی «می آیم- نمی آیم» را در پیش گرفته بود. بعد در شرایطی که اذهان عمومی را به آمدن یا نیامدن خودش حساس کرده بود به قم رفت و با امام خمینی(ره) دیدار کرد. بنی صدر بعد از بیرون آمدن از محل ملاقات با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، در حالی که لبخند می زد اعلام کرد کاندیدای ریاست جمهوری می شود! 

: آن زمان خیلی ها فکر کردند که بنی صدر، مجوز آمدنش برای ریاست جمهوری را از امام(ره) گرفته است! در حالی که اینگونه نبود چون امام خمینی(ره) اصلا در این مسائل وارد نمی شد  در حالی که امام راحل(ره) اصلا وارد اینگونه مسائل نمی شد چه برای موافقت و چه برای مخالفت. 

آقای هاشمی رفسنجانی هم دقیقا در حال اجرای مدل انتخاباتی بنی صدر است. آیت الله هاشمی در صدد است تا در وهله اول، افکار عمومی را به آمدن یا نیامدن خود حساس کند و این ذهنیت را بیافریند که او منجی کشور و مردم است. بعد هم در دقیقه نود، اعلام کاندیداتوری کند. اینجاست که وقتی وارد عرصه انتخابات شود، بسیاری خیال می کنند حتما از رهبر انقلاب مجوز آمدن به صحنه را گرفته است در حالی که به هیچ وجه اینگونه نیست. زیرا مقام معظم رهبری  همانطوری  کرارا گفتند وارد اینگونه مسائل نمی شوند و بر این اعتقادند که همه سلایق می توانند در انتخابات حضور پیدا کنند. وچنانچه با اقبال مردم مواجه   شد مورد حمایت رهبری خواهد بود

پاتوق یاران: ما در مقام قضاوت نیستیم ولی  مایه گذاشته از رهبری  خوشایند هیچ نامزد ریاست جمهوری  در ایران نیست






تاریخ : سه شنبه 92/2/24 | 7:26 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.