سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز برگ رای هر فرد بالاترین سلاح علیه دشمنان خواهد بود بنابراین حضور گسترده مردم در انتخابات می تواند ترفندهای دشمنان خارجی و داخلی را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین?محمدحسن رحیمیان? روز دوشنبه در همایش ?منادیان حماسه? با بیان آنکه اقتدار یک نظام تنها به داشتن سلاح نظامی نیست، افزود: حکومت اسلامی همواره در طول تاریخ با ترفندهای متعدد دشمنان و بدخواهان مواجه بوده به طوری که این شرایط امروز نیز ادامه دارد.

وی برخی از تفاوت های اساسی ترفندهای بکار گرفته شده از سوی دشمنان در دوره های مختلف علیه ما را برشمرد و تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام با بهره گیری از فناوری های نوین و تجهیزات پیشرفته ای نظیر ماهواره و اینترنت سعی در نابودی اسلام دارند.

وی با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: انتخابات عرصه ای است که دشمن می تواند از آن بعنوان ظرفیتی مطلوب برای براندازی نظام بهره برداری کند.

رحیمیان باتاکید بر نقش رسانه ها در عرصه انتخابات، ادامه داد: مطبوعات و رسانه ها نقشی سرنوشت ساز در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارند به طوری که می توانند حیله های متعدد رسانه ای دشمن علیه کشور را با اطلاع رسانی به موقع خنثی و نقش بر آب کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند، سلامت این انتخابات را زیر سئوال ببرند، اضافه کرد: رسانه ها با ایجاد فضای امید بخش در بین مردم می توانند آنها را نسبت به نظام دلگرم کند.

رحیمیان گفت: با وجودی که طی دوران رهبری حضرت امام خمینی(ره)و رهبر معظم انقلاب همواره برای ایجاد روحیه امیدواری در جامعه تلاش شده اما دشمن همواره قصد داشته با سیاه نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی، این فضا را برهم زند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات عرصه ای برای آزمون ملت است، گفت: مردم باید توجه داشته باشند که در کجا و چه زمانی همسو با دشمن و در کجا با امام(ره) و رهبری همراه هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ملاک و شاخص در انتخابات، چارچوب های تعیین شده از سوی امام(ره)است، تصریح کرد: جناح های مختلف در این عرصه هوشیار باشند و از این چارچوب خارج نشوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جرم کشوری مثل سوریه، حمایت از مقاومت و ارتباط با ایران است لذا به این بهانه، مردم این کشور قتل عام می شوند بنابراین باید از دشمن غدار ترسید، اگر روزی این دشمن به ایران بتازد هر آنچه را که بتواند نابود خواهد کرد.






تاریخ : دوشنبه 92/2/9 | 7:40 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.