سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://www.asreelm.com/uploads/2012/09/m-color.jpg

متولدین فروردین : قرمز

رنگ قرمز باعث شده تا متولدین فروردین بیشتر عصبانی شوند، ولی به محض آن که آتش خشم آن‌ها خاموش شود، به سرعت تبدیل به آدم‌هایی شاد و بانشاط می‌شوند. متولدین فروردین افرادی بلند پرواز، مصمم و با اراده هستند و از توجه بیش از حد به احساسات خوششان نمی‌آید. هیچ کس نمی تواند مانند متولدین فروردین قاطع و خشن باشد، ولی از طرفی، کمتر کسی معصومیت و عاطفه آن ها را دارد. آن ها هرگز تحمل شکست را ندارند و درباره‌ی نتیجه‌ی نهایی هر چیزی، از عشق گرفته تا مسابقه فوتبال، بسیار خوش بین هستند. آن ها از رقابت خوششان می‌آید و خیلی ماهرانه با افکار و نظرات خود، دیگران را به مبارزه می‌طلبند. مخالفت دیگران، موانع و مشکلات برای آن ها سرگرم کننده و نشا‌ط آور است و از آن لذت می‌برند و هیچ گاه منتظر موفقیت نمی‌نشینند، بلکه با شتاب به سوی آن می‌دوند و به همین دلیل کمتر به دیگران وابسته اند.

متولدین اردیبهشت : صورتی

متولدین اردیبهشت به ندرت نگران می‌شوند. هنگامی که کارها مطابق خواست آن ها انجام نمی‌شود، اخم می‌کنند، اما عصبانی نمی‌شوند.
خویشتن داری و صبر از صفات ذتی آن‌هاست و به خاطر همین خصوصیات، کارهای خود را خیلی راحت انجام می‌دهند و هیچ چیز نمی‌تواند مانع رسیدن آن ها به هدفشان شود. متولدین اردیبهشت نسبت به خانواده و دوستان خود بسیار وفادار و صادق هستند. هم چنین در شجاعت و دلاوری رتبه‌ی اول را دارند، زیرا هیچ کس مثل آن ها نمی تواند این همه از خود مقاومت نشان دهد. متولدین اردیبهشت ممکن است لجوج و سمج به نظر بیایند، ولی بردباری و صبر این افراد مثال زدنی است.

متولدین خرداد : نقره‌ای

رنگ نقره‌ای متولدین خرداد را به افرادی دلسوز، مهربان، خون گرم، صادق و دلپذیر تبدیل کرده است. این افراد از کارهای یکنواخت و تکراری بدشان می‌آید؛ کارهای روزمره باعث می‌شود که فکر کنند هم چون پرنده‌ای در قفس اسیر شده‌اند. هم چنین آن ها ذاتا بی قرارند و همواره به دنبال هیجان و تغییر و تنوع در زندگی خود هستند. این افراد اگر در جایی ثابت بمانند، افسرده می‌شوند. این افراد با مهارت‌های ذاتی خویش، چنان ذهن مخاطب را درگیر مسائل مختلف می‌کنند که فرد متوجه تغییر مسیر ذهنش نمی‌شود.

متولدین تیر : خاکستری

تیرگی رنگ درونی متولدین تیر باعث می‌شود که گاهی اوقات بد اخلاق شوند. برخی مواقع اگر کسی از آن ها ساعت بپرسد، با اخم جواب می‌دهند و در مقابل درخواست دیگران با عصبانیت رفتار می‌کنند. باید توجه داشته باشید که این حالت آن ها موقتی و زودگذر است و فورا به همان آدم دل نشین همیشگی تبدیل می‌شوند. متولدین تیر تخیلی قوی دارند و می‌توانند آن را به خوبی تحت کنترل درآورند. این افراد فورا متوجه حالات درونی خود و دیگران می‌شوند و این حالات را در حافظه قوی خود ثبت می‌کنند.

متولدین مرداد : طلایی

رنگ درونی متولدین مرداد، غروری شاهانه به آن‌ها داده است به طوری که همیشه می‌توانند میزبان با شکوهی باشند. آن ها به سختی می‌توانند حس برتری جویی خود بر دیگران را کنترل کنند و همواره رفتاری فخر فروشانه دارند. این افراد انرژی خود را بیهوده تلف نمی‌کنند و به راحتی می‌توانند وظایف و اعمال خود را سامان دهند. وقتی که دست از خودنمایی می‌کشند، دستوراتی صادر می‌کنند که بسیار موثر است.

متولدین شهریور : نارنجی

نخستین موضوعی که در مورد متولدین شهریور جلب توجه می‌کند، این است که آن‌ها طوری رفتار می‌کنند که انگار مسئله مهمی در ذهن خود دارند و در تلاش‌اند که آن را حل کنند. گاهی اوقات احساس مبهمی به آن ها دست می‌دهد که انگار از چیزی نگران هستند. این احتمال واقعا وجود دارد، زیرا نگرانی برای آن‌ها کاملا طبیعی است. این افراد همیشه با لبخند خود، مشکلات بزرگ را مخفی می‌کنند. متولدین شهریور، انسان‌هایی کمال گرا هستند که می خواهند به بالاترین نقطه‌ی پیشرفت برسند و برای رسیدن به اهداف و برنامه‌هایشان بیشتر از شرکت در مهمانی‌ها و محافل اجتماعی اهمیت می‌دهند. ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 95/1/31 | 4:56 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://club.minoogroup.com/Upload/PostImages/WM%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87113940909936.jpg

زندگی زناشویی را نمی توان به طور کامل از طلاق بیمه کرد. مرز چیزهایی که به زندگی استحکام می بخشند با چیزهایی که زندگی زناشویی را به خطر می اندازند، گهگاه بسیار باریک است. در واقع زندگی نزدیک و صمیمانه میتواند خطرات بیشتری داشته باشد، با روش های زیر میتوانید تا حدودی زندگی زناشویی خود را بیمه کنید:

به یکدیگر دلگرمی بدهید

یکی از پایه های یک رابطه عمیق، دلگرمی است که زوجین به یکدیگر انتقال می دهند. آنچه در دلگرمی وجود دارد، امنیت روانی است. امنیتی که از نظر روان شناسان، بنیادهای روابط عمیق مانند رابطه با پدر و مادر را زنده می کند. در این زمان هر دو طرف برای مشکلات مختلف احساس تکیه گاه می کنند، در واقع اگر تا پیش از این وقتی دچار مشکل میشدند به پدر و مادر خود تکیه می کردند، امروز به همسری مهربان تکیه می کنند. زوج هایی که به یکدیگر دلگرمی می دهند، یکی از پایه ای ترین اصول روابط عمیق و صمیمی را رعایت می کنند.

با یکدیگر راحت و صادقانه ارتباط برقرار کنید

روابط زناشویی را به روابط مختلف و متفاوت تقسیم کنید، یعنی انواع رابطه را با همسرتان تجربه کنید. در موقعیت هایی کاملا جدی باشید، در موقعیت هایی دلگرمی بدهید و در موقعیت هایی بر مشکلات و ضعف ها تمرکز کنید، گاهی یک همسر باشید و گاهی یک همکار. احساسات و افکار خود را با کمال میل و راحت بیان کنید، در بعضی از مواقع لازم است گفتگوها را به تعویق بیاندازید.

با اختلافات کنار بیایید

اختلاف با زندگی زناشویی عجین است. در ازدواج های سالم، زن و شوهر ها با اختلافات برخورد اثر بخشی دارند و اختلافات را خوب اداره می کنند. مهارت های حل مسئله، یادگرفتنی هستند و هر زن و شوهری می تواند آن را یاد بگیرد.

جرات به خرج دهید و ناقص بودن خود را بپذیرید

آخرین باری که به خاطر اشتباهتان از همسرتان معذرت خواهی کرده اید، چه زمانی بوده است؟ وقتی در مواقع حساس و به خاطر اشتباهات و به جای جر و بحث عذرخواهی می کنید، تجربه ای را به همسرتان هدیه می کنید که تا پیش از این نکرده اید. وقتی به خاطر اشتباهات، شجاعانه معذرت می خواهید، دیوار کمال طلبی های کاذب، تسلط و قدرت طلبی های بیمارگون را فرو می ریزید و با یک عذرخواهی ساده، راه را برای صمیمیتی بیش از پیش آماده می کنید.

9 نکته برای داشتن زندگی زناشویی موفق

از یکدیگر کاملا حمایت کنید ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 95/1/31 | 4:44 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://dana.ir/File/ImageThumb_0_608_458/715904

این روزکه برای اولین بار به فاصله حدود 2 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توسط امام خمینی(ره) به نام ارتش نام گذاری شد تا پاسخی مناسب باشد به وفاداری ارتشیان به آرمانهای انقلاب اسلامی.

اما چه شد که 29 فروردین به نام ارتش نام گذاری شد؟

از 19 بهمن 57 و دیدار همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) ارتشی ها با سرعت بیشتری به انقلاب اسلامی پیوستند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از همان اولین روز ، کار خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران شروع کردند.اولین درگیری و نا آرامی در منطقه ترکمن صحرا و در نزدیک مرزهای شوروی(سابق) توسط گروهکهای چپ و مزدوران استکبار با هدف خودمختاری منطقه آغاز شد که با اعزام یگانی از کارکنان داوطلب نیروی زمینی ارتش سرکوب شد. ارتش به سراغ کنترل ناآرامی های سایر مناطق مثل کردستان و آذربایجان غربی رفت. همزمان جنگ روانی علیه ارتش در داخل و خارج کشور به راه افتاده بود و به دنبال آن بود تا ارتش را یک نیروی ضد مردمی و عامل امپریالیسم معرفی کند که همچنان سرکوب مردم را ادامه می داد و بایستی منحل می شد و جای خود را با یک ارتش خلقی یا بی طبقه توحیدی عوض می کرد .
 
??همین جوسازی ها سبب شد تا شهید سپهبد ولی الله قرنی اولین رییس ستاد مشترک ارتش در نامه ای استعفای خود در روزهای اول فروردین 1358 را به امام خمینی (ره) تقدیم کند.

ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 95/1/29 | 8:13 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

در جریان برپایی رژه امروز نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی که به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش) در جوار حرم ملکوتی نبیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) درحال برگزاریست، یک گردان سامانه موشکی بُرد بلند پدافند هوایی S-300 برای اولین بار به نمایش درآمد که البته موشک‌های این سامانه در رژه حاضر نبود و تنها بخش هایی از این سامانه (شامل رادار، پست فرماندهی و ارتباطات) به نمایش گذاشته شد.

یک سال قبل در 24 فروردین ماه سال 94، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دستور لغو ممنوعیت واگذاری سامانه موشکی S300 به ایران را صادر کرده بود.

قرارداد خرید سامانه S300 در اواخر سال 2007 میلادی امضا شد و قرار بود روسیه 5 آتشبار از این سیستم موشکی به ارزش حدود 800 میلیون دلار را به ایران تحویل دهد اما دیمیتری مدودف، رئیس جمهور وقت روسیه در سپتامبرسال 2010 میلادی با صدور فرمانی تحت عنوان «تدابیر مربوط به اجرای قطعنامه شماره 1929 شورای امنیت سازمان ملل متحد»، تحویل سیستم های S300، تسلیحات زرهی و هواپیما، بالگرد و ناوهای جنگی به ایران را ممنوع و در پی آن، مسکو قرارداد تحویل سیستم های S300 را در سپتامبر همان سال لغو کرد.

ایران نیز در واکنش به این اقدام از روسیه در دادگاه داوری بین‌‌المللی در سوئیس شکایت کرد.

* سامانه S300 چیست؟

سامانه موشکی S300، یک سامانه موشکی سطح‌ به ‌هوای دوربرد با قابلیت استفاده در تمامی ارتفاع‌هاست و در واقع نوع تکمیلی سامانه پدافندی ارتفاع بالای S200 به شمار می‌رود.

این سامانه اواخر دهه 1970 توسط شرکت همکاری‌های صنعتی آلماز آنتی برای نیروی دفاع هوایی شوروی ساخته شد و مدل‌های مختلف این موشک در سازمان ناتو با نام‌های سام 10، سام 12 و سام 20 شناخته می‌شوند.

این موشک در ابتدا برای رهگیری هواپیماها و موشک‌های کروز ساخته شده و بعدها توانایی رهگیری موشک‌های بالیستیک نیز به آن افزوده شد.

S-300PMU یکی از مرگبارترین موشکهای زمین به هوای قابل استفاده در تمامی ارتفاع‌ها به شمار می‌رود که توانایی پیگیری همزمان 100 هدف و درگیری با 12 هدف را دارد.

زمان آماده‌سازی آن حدود 5 دقیقه ‌است و موشکهای آن از نوع انبار شونده ‌است که مانند مهمات معمولی نیاز به هیچگونه نگهداری در مدت عمر مفید خود ندارند.

موشک سطح به هوای S300 در سال 1979 برای دفاع از ساختمانهای حساس و مهم شوروی ساخته شد.

این سیستم پدافندی سپس با تکمیل و توسعه بیشتر برای دفاع در برابر موشک‌های بالستیک بکار می‌رود.






تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 95/1/29 | 7:57 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

سفر عشق

بــــــــــــا دلِ تنگ به ســـوى تو سفر باید کرد       از ســـــــــــر خویش به بتخانه گذر باید کرد

پیــــــــر مـــا گفت: ز میخانه شفا باید جست       از شفـــــــــــا جستنِ هر خانه حذر باید کرد

آنکــــه از جلوه رخسار چو ماهت، پیش است       بى‏گمـــــــــــــــان معجزه شقِّ قمر باید کرد

گــــــــــــــر درِ میکـــده را پیر به عشاق گشود      پس از آن آرزوى فتــــــــــــح و ظفـر باید کرد

گـــــر دل از نشئه مى، دعوى سردارى داشت      به خــــــــود آییــد که احساس خطر باید کرد

مـــژده اى دوست که رندى سر خُم را بگشود       بـاده نــــــوشان لب از این مائده، تر باید کرد

در رهِ جستن آتشکـــــــــــــــده سر باید باخت        به جفـــــــــــا کارى او سینه، سپر باید کرد

ســـــر خُـــــــم باد سلامت که به دیدار رخش        مستِ ســــــــــــاغر زده را نیز خبر باید کرد

طــــرّه گیسوى دلدار به هر کوى و درى است        پس به هر کوى و در از شوق سفر باید کرد

http://www.asriran.com/files/fa/news/1393/12/13/442861_242.jpg

http://karamad.info/wp-content/uploads/2011/04/Masjed-Al-Nabi-01.jpg

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1393/4/29/231644_169.jpg

http://www.seratnews.ir/files/fa/news/1393/9/20/143224_885.jpg

http://shahrkhabar.ir/content/news/news10406_%D8%A8%D9%82%DB%8C%D8%B9.jpg

http://www.tvshia.com/farsi/images/nf00013392-3.jpg

http://atabat-tehran.ir/new/images/akhbar/1341239939.jpg

http://s2.picofile.com/file/7245469458/_1.jpg

http://dl.modenew.com/wp-contetn/uploads/20160319/20154271240514a.jpg

http://askdin.com/gallery/images//335/1_P_928.jpg

http://s5.picofile.com/file/8151066626/hazrate_abbas_38.jpg

http://axgig.com/images/18476099955080273409.jpg

http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1390/12/9/141549_713.jpg

http://img7.irna.ir/1394/13940603/81733900/81733900-70119302.jpg

http://cdn.akairan.com/akairan/user/12/201562816311876a.jpg

http://aghigh.ir/files/fa/news/1394/6/2/112314_870.jpg

http://mizbannews.com/images/NewsImages/2427.jpg

http://fa.shafaqna.com/media/2015/12/irendaya000128.jpg

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/02/02/139402021301139185149714.jpg

http://8pic.ir/images/iwgg6qog4tz95g0qmwvo.jpg

http://8pic.ir/images/iwgg6qog4tz95g0qmwvo.jpg

http://www.karime.net/sites/default/files/gallery/1393/01/12/17/galpic-17-1396329979_7.jpg

http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/92-06/16/13890727_1110297.jpg

http://media.mehrnews.com/old/Original/2012/03/766640.jpg

http://harfeakhar.com/_files/images/gallery/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%20%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF%20%D8%AC%D9%85%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86%204.jpg

http://media.mehrnews.com/old/Original/2012/07/818438.jpg

http://rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/23-3-1393/IMAGE635382679487778774.jpg

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1390/6/2/88734_464.jpg

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/04/3/1756855.jpg?ts=1458370831520

http://www.harfeakhar.com/_files/images/gallery/%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF%20%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3%20%D8%AC%D9%85%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86%2016.jpg

التماس دعا

پاتوق دوستان






تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 95/1/24 | 8:11 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://s7.picofile.com/file/8240347750/%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF_%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C_%D9%88_%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4_%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C_%D8%A8%D8%A7_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%BA%D9%81%D8%A7%D8%B1.jpg






تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 95/1/24 | 7:13 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/zXUB5HM2oVr0Z7ul7RppvRRW6-PVMXSwNDt3sAE4r0GyK1_pZzcatQ/s/w535/






تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 95/1/24 | 7:12 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/19-7-1391/IMAGE634855578027656250.jpg

 

هر وقت غصه دار شدید ، برای خودتان و برای همه مؤمنین و مؤمنات
  
 
از زنده ها و مرده ها
 
 
 
و آن هایی که بعداً خواهند آمد ، استغفار کنید .
 

غصه دار که می شوید ، گویا بدنتان چین می خورد و
 
 
استغفار که می کنید ، این چین ها باز می شود .


 
 " حاج اسماعیل دولابی "






تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 95/1/24 | 7:6 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://atabat-tehran.ir/new/images/akhbar/1341239939.jpg

امام حسین (ع) : 

کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، 

 

دیرتر به آروزیش می رسد

 

 و زودتر به آنچه می ترسد گرفتار می شود .






تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 95/1/24 | 7:2 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

به جای خسته نباشید؛ بگوییم : خدا قوت

به جای
خدا بد نده؛ بگوییم : خدا سلامتی بده

به جای
بد نیستم؛ بگوییم :‌ خوب هستم

به جای
فراموش نکنی؛ بگوییم : یادت باشه

به جای
پدرم درآمد؛ بگوییم : خیلی راحت نبود

به جای
دستت درد نکنه؛ بگوییم : ممنون از محبتت، سلامت باشی

به جای
ببخشید که مزاحمتان شدم؛ بگوییم : از اینکه وقت خود را در اختیار من گذاشتید متشکرم

به جای
گرفتارم؛ بگوییم : ‌در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود

به جای
دروغ نگو؛ بگوییم : راست می گی؟ راستی؟

به جای
قابل نداره؛ بگوییم : هدیه برای شما

به جای
شکست خورده؛ بگوییم : با تجربه

به جای
فقیر هستم؛‌ بگوییم : ثروت کمی دارم

به جای
بدرد من نمی خورد؛ بگوییم : مناسب من نیست

به جای
مشکل دارم؛ بگوییم : مسئله دارم
ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 95/1/22 | 5:57 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.